Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazija

Designed by:

Administracinė informacija

Kelionė į šiaurės Italiją

Spalio 27 – lapkričio 2 d. mūsų gimnazijos keliauninkai kartu su Anykščių J. Biliūno gimnazijos mokiniais keliavo į šiaurės Italiją. Visos praleistos rudens atostogų dienos buvo pačios įdomiausios, nuostabiausios, pilnos naujų ir neregėtų vaizdų. Pirmas sustojimas buvo Čekijos Brno mieste, kuriame laiką leidome ir grožėjomės nušviestais naktiniais vaizdais. Kitą dieną autobusu pasiekėme Austriją. Pro autobuso langus atsivėrė neapsakomo grožio gamtos peizažai. Pakeliui sustojome Graco mieste, kuriame ekskursijos vadovas Edvinas vedė įdomią pažintinę miesto apžvalgą. Naktį pasiekėme šiaurės Italiją, kurioje praleidome dvi nuostabias dienas, o pirmąją naktį, kupini įspūdžių ir visai nenorėdami miego, laiką leidome paplūdimyje prie Adrijos jūros, kur žaidėme naktinį tinklinį ir stebėjome saulės užtemimą. Kitos dienos rytą aplankėme Veroną, kuri vadinama Romeo ir Džiuljetos meilės miestu, ir joje esančias kapines, pilnas stulbinančių skulptūrų. Kitą dieną pabuvojome Venecijoje – pačiame gražiausiame ir įspūdingiausiame Italijos mieste. Po Italijos keliavome į Kroatiją, garsėjančia Učkos gamtos parku, kuriame turėjome ilgą, sunkų, bet įdomų turą po kalnus. Turėjome galimybę pamatyti, pajausti ir net pabuvoti debesyse, nors iš pradžių manėme, kad tai yra rūkas. Priešpaskutinę kelionės dieną grožėjomės paslaptingais Slovėnijos Škocjan požeminiais urvais. Paskutinę nakvynę praleidome Čekijoje, o ankstyvą kitos dienos rytą pradėjome kelionę link gimtųjų namų. Šios kelionės metu daug pamatėme ir sužinojome naujų geografinių ir istorinių faktų, negirdėtų legendų ir istorijų. Gimnazijos keliauninkai nuoširdžiai dėkoja geografijos mokytojai Astai Tamulevičienei už suteiktą galimybę keliauti ir pažinti naujus kraštus!

Savo patirtas emocijas, įspūdžius ir kelionės vaizdus parodysime sukurtame filmuke, o plačiau apie šią kelionę paskaitysite „Rašaluotuose pirštuose.“