Pagalba mokiniui
Psichologinės biodinaminio asmenybės ugdymo grupės (BAUG) teoriniai ir praktiniai užsiėmimai vainikuoti oficialiais sertifikatais ir atminimo ženkliukais
- Paskelbta: 2019 gegužės 31, penktadienis, 10:49
„Pelei nepasakysi, kur bėgti, lygiai kaip vėjui – kurlink pūsti. Nesikrimsk dėl dalykų, kurie tau nepavaldūs. Būk kate, kuri niekada nesitenkina mažu. Verčiau būk tokia asmenybe, kuri mokosi per visus devynis savo gyvenimus.“
Rytų išmintis
Jau trečius metus gimnazijoje gyvuoja paslaptingai pasivadinusi psichologinė BAUG grupė. Tai – įdomiosios psichologijos pagrindais pagrįsti teoriniai ir praktiniai mokymai, kuriuos veda gimnazijos psichologas. Šie psichologiniai BAUG-o mokymai - praktinis paveikių priemonių rinkinys, taikomas mokymosi įstaigos sąlygomis ir duodantis neįtikėtinai gerų rezultatų. Psichologinė biodinamika tai metodika, kai veikiant giluminius asmens mąstymo pokyčius išugdomi gebėjimai keistis kartu su kintančia situacija.
Džiugu, kad šiais metais septyniolikai moksleivių, iš kurių net 8 abiturientams, įteikti oficialūs dokumentai – sertifikatai - ir šios grupės simboliniai atminimo ženkliukai, kurie pagaminti remiantis Rytų filosofijos išmintimi. Šis moksleivių psichologinį atsparumą stiprinantis renginys yra viena iš daugelio Projekto „Saugios aplinkos mokykloje kūrimas II“ (Nr. 09.2.2-ESFA-V-729-03-0001) dalių.
Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazijos ir Projekto „Saugios aplinkos mokykloje kūrimas II“ (Nr. 09.2.2-ESFA-V-729-03-0001)
psichologas Lionius Demjanovas
PSICHOLOGINĖS BIODINAMINIO ASMENYBĖS UGDYMO GRUPĖS (BAUG) VEIKLA
- Paskelbta: 2016 gruodžio 22, ketvirtadienis, 12:10
Nuo 2016 m. spalio mėnesio pirmą kartą gimnazijos aplinkoje pradėjusi savo aktyvią veiklą psichologinė Biodinaminio asmenybės ugdymo grupė (BAUG) gruodžio 21-ą susirinko į pirmojo etapo baigiamąjį susitikimą, kurio metu vyravo ne tik darbinė, bet ir prieškalėdinė dvasia. Aišku, neapsieita be saldžių vaišių, puodelio gardžios arbatos ir ...kalėdinių dovanų.
Moksleivių (BAUG) veikla pagrįsta praktiniais užsiėmimais taikant įdomiosios teorinės ir praktinės psichologijos patirtį. Pilotažinės grupės veikloje aktyviai dalyvavo 12 dalyvių, tačiau esant pageidavimui būdavo ir daugiau. Praktikumai vykdavo atsižvelgiant į dalyvių norus ir poreikius, tačiau tikslingai siekiant asmenybinio augimo per psichologinę biodinamiką (aplinka pagal mūsų mintis). Užsiėmimai vykdavo kiekvieną trečiadienį po pamokų intensyviai ne daugiau nei 1-1,5 val., tačiau buvo atvejų, kai įdomioji psichologija įtraukdavo ir net nepastebėdavome, kad viršydavome visus laiko limitus.
Viena iš kertinių grupės užsiėmimų idėjų – situacijos suvokimas ir pastangų ją keisti derinimas (acceptance and change), požiūrio, kaip įgūdžio pritaikymas kasdieninio gyvenimo aplinkoje, kaip nuoseklus asmenybės ugdymas, formavimas. Ar tai pasiteisino? Apie tai reikia klausti pačių dalyvių, jų bendraklasių, mokytojų, auklėtojų ir, aišku, tėvelių. Nes dažniausiai tik kiti pastebi, kad tapai kitoks - aktyvesnis, drąsesnis, draugiškesnis, laisvesnis ir siekiantis žinių.
CSS Gallery:
Could not find folder /var/www/clients/client1166/web1609/web/images/stories/cssgallery/BIO/
Gimnazijos psichologas Lionius Demjanovas