Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazija

Paieška

Vertėjas

Lithuanian English French German Italian Russian Spanish
Designed by:

Verta perskaityti

Naujienos bibliotekos lentynose

 

1.      Bakanauskienė I. Personalo valdymas: vadovėlis.- Kaunas: Vytauto Didžiojo universitetas, 2008.- 345 p.

Šio vadovėlio tikslas - padėti specialistams įgyti personalo valdymo teorijos ir praktikos pagrindus, suprasti personalo valdymo veiklų turinį, metodus, subjektą. Knyga bus naudinga ir kitų specialybių studentams bei vadovams praktikams, kurie domisi ir nori įgyti naujų žinių apie personalo valdymą ar įtvirtinti įgytąsias. Vadovams vadovėlis talkins priimant sprendimus dėl personalo valdymo, sprendžiant personalo valdymo veiklų subjekto, taikytinų metodų ar tam tikros personalo valdymo veiklos plėtotės klausimus.

 

2.      Baršauskienė V. ir kt. Žmonių santykiai organizacijose: vadovėlis.-Kaunas:KTU,2010.-410 p.

Vadovėlis skirtas studijuojantiems vadybos ir administravimo mokslo krypties dalykus, taip pat dirbantiems įvairių lygių ir sričių vadovams, vadybininkams, visiems, norintiems tobulėti ir kurti savo darbo vietoje teigiamus bei produktyvius žmonių tarpusavio santykius.

 

3.      Lyderystės vystymosi mokykloje modelis: monografija.- V., 2012.-246 p.

Tai solidus darbas, papildantis vadybos literatūrą lietuvių kalba, mokantis profesionaliau suprasti lyderystės teorijas, jų tendencijas. Knygoje pateikiama lyderystės atvejų analizė, aprašoma lyderystės plėtra mokykloje, diegimo etapai, modelio įgyvendinimo prielaidos. Šis mokslininkų darbas gali būti puiki mokymo priemonė studentams, aukštų tikslų siekiantiems švietimo darbuotojams, švietimo politikams.

 

4.      Longitudinio Lietuvos švietimo lyderystės raiškos tyrimo metodologija ir instrumentai.- V., 2012.-96 p.

Knygos autoriai dr. Eglė Katiliūtė, dr. Vida Beresnevičiūtė, dr. Lineta Ramonienė bei Jūratė Valuckienė leidinyje teigia, jog longitudinio švietimo lyderystės raiškos kaitos tyrimo metodologija ir instrumentai leidžia pamatuoti lyderystę skatinančius elementus įvairiuose lygmenyse:

nacionaliniame lygmenyje (Kuriami dalinimosi ir partnerystės tinklai. Fiksuojami pozityvūs pavyzdžiai. Keičiamas teisinis reglamentavimas: plėtojamas mokyklų savarankiškumas, numatomas ir apmokamas laikas, skirtas mokytojo iniciatyvai, bendradarbiavimo ryšių kūrimui),

vietiniame (savivaldybės) lygmenyje (Skiriamas laikas dalinimuisi, vertinamos mokyklos ir asmenys, besidalijantys patirtimi, skatinamos bei pripažįstamos mokyklos ir asmenys, besidalinantys idėjomis. Savivaldybėse – tribūna mokykloms spręsti bendras problemas, ugdyti bendradarbiavimo, o ne konkurencijos kultūrą.),

mokyklos lygmenyje (Pripažinimas ir teisė būti aktyviems formaliems ir neformaliems lyderiams. Aukštos kvalifikacijos formalieji lyderiai turi laiko mentorystei, konsultavimui ir kt. Neformalūs lyderiai jaučia palaikymą ir postūmį link formalios lyderystės. Tokiu būdu lyderiai užauginami iš vidaus. Mokyklos turi realią ilgalaikę strategiją, plėtojama mokyklų savivalda, skatinamos bendruomenės iniciatyvos.),

individo lygmenyje (vertybinės nuostatos, turimos ir plėtojamos kompetencijos, pasiryžimas ir motyvacija prisiimti atsakomybę ir veikti.).

 

5.      Mažeikis G. Po pono ir tarno: lyderystės ir meistrystės dialektika.- V.: Kitos knygos, 2012.- 389 p.

Šioje knygoje VDU profesorius Gintautas Mažeikis tiria simbolinius pono ir tarno santykius, kuriuos dabartinėje visuomenėje įkūnija lyderystės ir savanorystės idėjos. Autorius įtaigiai parodo, kad būtent lyderio ir savanorio, t.y. pono ir tarno, santykiai postmodernioje visuomenėje įtvirtina nelygiavertę galios struktūrą ir įteisina silpnesniųjų priklausomybę

 

6.      Morris R.A., Sember B.M. Sėkminga projektų vadyba: kas žinotina, norint gerai atlikti darbą, kaip komunikuoti ir spręsti problemas.- V.: Verslo žinios,2010.-233 p.

Projektų vadyba yra viena sparčiausiai populiarėjančių profesijų pasaulyje. Pavyzdžiui, per pastaruosius 10 metų Projektų vadybos instituto narių skaičius išaugo 1000 procentų. Bet daugelis vadybininkų tik teoriškai žino, kaip suplanuoti sėkmingą projektą, ir tik nedaugelis turi praktinių priemonių, reikalingų suprasti šiuolaikinio verslo pasaulio politiką. Projektų vadovams reikia ne tik techninių įgūdžių – siekdami sėkmės jie taip pat privalo turėti tinkamų komunikacijos įgūdžių.

Praktinių pavyzdžių kupina Sėkminga projektų vadyba suteikia jums reikalingas priemones, kad jūs galėtumėte: bendrauti su savo komanda ir suinteresuotaisiais asmenimis, priversti savo komandą puikiai funkcionuoti, organizuoti mažiau ir produktyvesnių susirinkimų, išgelbėti žlungančius projektus, tinkamai pasinaudoti informacija ir emocinius pokalbius paversti neemociniais, žinoti, kada projektas iš tiesų yra baigtas.

 

Informacijos centro-bibliotekos vedėja

Rita Tadarauskienė

RENGINIŲ KALENDORIUS

Prisijungti

Dabar lankosi

Dabar svetainėje 262 svečiai (-ių) ir narių nėra

Skaitliukas

Lankytojai
28
Straipsniai
1317
Nuorodos
3
Straipsnių peržiūrėjimai
5308357
http://1rxpills.com/