Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazija

Paieška

Vertėjas

Lithuanian English French German Italian Russian Spanish
Designed by:

Verta perskaityti

Knyga mokytojams

Mokytis padedantis vertinimas150 2020Wiliam D. Mokytis padedantis vertinimas.-V.: Eugrimas, 2020.- 239 p.

Rašydamas knygą, siekiau dviejų pagrindinių tikslų. Pirmasis tikslas – pateikti paprastų, praktinių idėjų apie tai, kokių pokyčių gali imtis kiekvienas mokytojas pamokose, siekdamas patobulinti savo mokymo praktiką, antrasis – pateikti duomenų, įrodančių, kad šie pokyčiai turės įtakos gerinant mokinių mokymosi rezultatus. Pirmajame knygos skyriuje paaiškinama, kodėl mokymosi pasiekimai yra tokie svarbūs ir kodėl juos gerinti turėtų būti prioritetinė užduotis.

Antrajame skyriuje aptariama keletas būdų, kaip mokytojai turėtų gerinti savo pedagoginius įgūdžius, taip pat įtaka, kurią šie pokyčiai gali padaryti mokinių mokymosi rezultatams.
Antrojo skyriaus antroje dalyje apibendrinami tyrimai, kuriuose buvo nagrinėtos pamokose taikomos formuojamojo vertinimo praktikos, ir pateikiama įrodymų, kad šios praktikos, regis, turi didesnį poveikį mokymosi pasiekimams nei daugelis kitų švietimo srities reformų.
Antrojo skyriaus pabaigoje apibendrintai pateikiami esminiai formuojamojo vertinimo bruožai ir išdėstomos penkios pagrindinės formuojamojo vertinimo strategijos.

Trečiajame, ketvirtajame, penktajame, šeštajame ir septintajame skyriuose nagrinėjamos penkios pagrindinės formuojamojo vertinimo strategijos:

1. Mokymosi tikslų ir sėkmės kriterijų išaiškinimas, aptarimas ir suvokimas.
2. Duomenų apie mokymąsi rinkimas.
3. Grįžtamojo ryšio, skatinančio toliau mokytis, teikimas.
4. Mokinių skatinimas padėti vieni kitiems mokytis.
5. Mokinių atsakomybės už savo mokymąsi ugdymas.

Kiekviename iš šių penkių skyrių pateikiami apibendrinti tyrimų duomenys, parodantys atitinkamos strategijos poveikį, taip pat keletas mokytojų išbandytų praktinių metodų.

Iš viso minėtuose penkiuose skyriuose aptariama daugiau nei septyniasdešimt praktinių būdų, skirtų formuojamajam vertinimui pamokose atlikti. Dauguma jų – jau girdėti. Tačiau šį tą naujo išties rasite antrajame skyriuje, kuriame pateikiamas formuojamojo vertinimo kontekstas, parodantis, kaip šie atskiri metodai dera tarpusavyje, taip pat aptariami tyrimų duomenys, atskleidžiantys, kad šie metodai padeda veiksmingai padidinti mokinių įsitraukimą ir leidžia mokytojams labiau atsižvelgti į mokinių poreikius.“

 

Dr. Dylanas Wiliamas konsultuoja Šiaurės Amerikos, Jungtinės Karalystės ir daugelio kitų šalių pedagogus, padėdamas jiems įgyvendinti veiksmingą, tyrimais paremtą formuojamojo vertinimo praktiką. Anksčiau jis ėjo Londono universiteto Švietimo instituto direktoriaus pavaduotojo pareigas. Per savo karjerą jam teko dirbti įvairiose švietimo srityse: nuo mokytojavimo valstybinėse miesto mokyklose, vadovavimo didelio masto tyrimų programai iki darbo universiteto administracijoje.

 

Bibliotekininkės

 

 

RENGINIŲ KALENDORIUS

Liepa 2021
Pr A T K P Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Prisijungti

Dabar lankosi

Dabar svetainėje 52 svečiai (-ių) ir narių nėra

Skaitliukas

Lankytojai
60
Straipsniai
769
Nuorodos
3
Straipsnių peržiūrėjimai
4250455
http://1rxpills.com/