Naujienos
Kaip pasirinkti specialybę ir įsidarbinti?
- Paskelbta: 2022 balandžio 28, ketvirtadienis, 05:59
Kauno jaunimo užimtumo skyriaus vyriausioji specialistė Jovita Stanevičiūtė gimnazijoje susitiko su antrų klasių gimnazistais. Ji papasakojo, kad renkantis specialybę pirmiausiai reikia išsiaiškinti, ko nori, ką gali. Būtina pasidomėti, kokios būtų įsidarbinimo galimybės, kokios yra paklausios specialybės toje vietovėje, kur norėtųsi gyventi. Įdomi paskaitos dalis apie nepilnamečių įsidarbinimo galimybes. Gimnazistai atliko testą, kuris padėtų jiems išsiaiškinti savo asmeninius pomėgius ir polinkius, kaip jie gali padėti pasirinkti profesiją.
Karjeros koordinatorė Rita Marozienė
Kvietimas
- Paskelbta: 2022 balandžio 12, antradienis, 17:18
Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazija kartu su partneriais organizuoja respublikinę konferenciją „Mokinių vertinimo ir įsivertinimo būdai taikant skaitmeninius išteklius, siekiant kiekvieno mokinio pažangos“.
Konferencija vyks 2022 m. balandžio 21 d. 9.00 val. mišriuoju būdu: kontaktiniu būdu gimnazijoje, nuotoliniu būdu Zoom platformoje.
Veikla siekiama pasidalinti „Erasmus+“ programos mobilumo projekto (KA1) „Mokausi. Mokau. Augu.“ Nr. 2019-1-LT01-KA101-060416 veiklų rezultatais, suburiant šalies pedagogus, švietimo pagalbos specialistus, kūrybiškai ir inovatyviai naudojančius skaitmenines technologijas mokinių vertinimo ir įsivertinimo srityse bei siekiančius individualios mokinio pažangos.
Pranešėjai registruojasi iki 2022 m. balandžio 14 d. ir pildo dvi registracijos formas: registracijos anketa; www.semiplius.lt.
Klausytojai registruojasi iki 2022 m. balandžio 19 d. 17.00 val. www.semiplius.lt
Kviečiame registruotis ir dalyvauti.
Konferencijos organizavimo darbo grupė,
konferencijos koordinatorė Ingrida Kupčiūnienė
28-oji Lietuvos mokinių dailės olimpiada
- Paskelbta: 2022 balandžio 12, antradienis, 11:21
Kokius ženklus mūsų gyvenime palieka laikas? O gal būt mes paliekame ženklus laike? Į šiuos klausimus bandė atsakyti šalies moksleiviai balandžio 8 d. dalyvaudami 28-ojoje Lietuvos mokinių dailės olimpiadoje. Respublikiniame etape kiekvienas dalyvis turėjo pateikti pirmo ir antro konkurso etapo kūrybinius darbus, kūrybinį aplanką, per tris valandas atlikti naują kūrybinį darbą ir pabendrauti su komisijos nariais, pristatydami savo idėjas, atsakydami į jų pateiktus klausimus.
Kaišiadorių rajonui atstovavo Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazijos IV bm klasės mokinė Rugilė Galdikaitė. Komisijos vertinimui mergina pateikė meninę išraišką drąsia forma – performansu. Nūdienos emociją ir tai, kokius ji pėdsakus palieka žmogaus prisiminimuose, pasąmonėje Rugilė pademonstravo, tapydama abstrakciją savo kūnu ant drobės lakšto. „Man patinka tas kūrėjo užsimaskavimas, paslaptis, taip pat manau, kad taip lengviau įsiminti menininką“, – samprotauja autorė, pasirašanti savo kūrinius slapyvardžiu „Rumelio“. Apie olimpiados temą „Laikmečių atradimai“ Rugilė mąsto taip: „Archeologija man siejasi su gyvybe ir mirtimi, memento mori. Vienu metu esi gyvas, o paskui jau esi tik griaučių krūva dirvoje. Todėl ir nusprendžiau pavaizduoti pilną gyvybės žmogų ir tą gyvasties pėdsaką, kurį jis paliko po savęs.“
Rugilė netrukus baigs mokyklą, rinksis tolimesnį savo kelią. O tai labai prasminga kūryba, kuri palieka ryškų ženklą žmogaus gyvenime, asmenybės formavimosi etape, laike... Tad linkime Rugilei neišsenkančių kūrybinių idėjų, prasmingų tikslų ir jų išpildymo!
I konkurso etapo darbas – tapyba, asambliažas „Momento mori“, 2022 m.
II konkurso etapo darbas – tapyba, kūno menas, performansas „Evaldo pėdsakas“, 2022 m.
III konkurso etapo darbas – tapyba, kūno menas, performansas „Laiko ženklai mano kūryboje“, 2022 m. https://youtu.be/ZppWnU7jiQE
Dailės mokytoja Andromeda Ostašenkovienė
ERASMUS+ projekto veikla
- Paskelbta: 2022 balandžio 11, pirmadienis, 19:36
Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazijos komanda tęsia „Erasmus+“ programos, finansuojamos švietimo ir mokymo srities KA1 projekto „Mokausi. Mokau. Augu“ Nr.: 2019-1-LT01-KA101-060416, mobilumo veiklas. 2022 kovo mėn. 13 – 19 d. projekto komandos narės, informacinių technologijų mokytoja Ingrida Kupčiūnienė ir geografijos mokytoja Asta Tamulevičienė, dalyvavo „eAssessment: assessment of / for learning with digital tools“ mokymo kursuose Madeiroje (Portugalijoje). Šiuos kursus rinkomės kryptingai siekdami projekto tikslo - gilinti pedagoginio personalo kompetencijas mokinių vertinimui ir įsivertinimo pažangai pasiekti. Turėjome didelį norą pagilinti žinias ir atrasti naujų skaitmeninių priemonių naudojimo būdų, kuriuos galėtume taikyti mokinių vertinimui ir įsivertinimui. Šiuos kursus planavome jau 2020 metais, tačiau dėl COVID-19 karantino teko juos atidėti net dvejus metus.
Mokymo kursų „eAssessment: assessment of / for learning with digital tools“ vadovai Mart Laanpere ir Hans Põldoja iš edukacinių technologijų centro (Talino Universitetas) pristatė formuojamojo vertinimo pagrindus, e.vertinimo taikymo mokyklose galimybes, paaiškino pagrindines sąvokas, pateikė alternatyvius metodus, pasidalijo gerąja patirtimi, susijusia su e.vertinimu. Kursuose buvo išbandytos įvairios mokymosi aplinkos: Google Drive ir Classroom (dalijimuisi informacija, failais ir formalių užduočių pateikimui), Moodle (testų kūrimui ir atvirųjų ženkliukų naudojimui formuojamajam vertinimui), Facebook, WhatsApp (neformaliam bendravimui), H5P, LearningApps (savitikrai ir įsivertinimui, interaktyvių įsivertinimo užduočių kūrimui), ePortfolio su Wordpress (vertinimo rubrikos kūrimui), Kahoot, Socrative, Quizziz (viktorinų kūrimui), „Open BadgesBackpack“ - pasiekimo ženklelių kūrimui.
Konkurse „STEAM PAVASARIS“
- Paskelbta: 2022 balandžio 11, pirmadienis, 05:34
Jau antrą kartą Plungės „Saulės“ gimnazijoje vykusiame respublikiniame konkurse dalyvavo 21 gimnazijų komanda iš Klaipėdos, Kauno, Vilniaus, Jonavos ir kitų miestų bei miestelių. Mūsų gimnazijai atstovavo pirmokai Simona Tamošiūnaitė ir Dominykas Lažauninkas, antrokai Justė Jurevičiūtė ir Jonas Pališkis.
Dalyvaudami praktinėse veiklose, spręsdami konkurso užduotis mokiniai lavino dalykines ir bendrąsias kompetencijas, stiprino komandinio darbo įgūdžius.
Džiaugiuosi mokiniais ir jų puikiais rezultatais.
Chemijos mokytoja Laima Sabaliauskienė