Kaišiadorių Algirdo Brazausko gimnazija

Designed by:

Neformalus ugdymas

Jaunieji miško bičiuliai

Spalio 9 dieną „Jaunieji miško bičiuliai“ praleido įsimintiną dieną, kadangi su būrelio vadove L.Motiekaitiene vyko į ekskursiją po Varėnos rajoną. Merkinės miesto centre gidė visą miesto istoriją papasakojo dzūkiška tarme. Įdėmiai klausėmės jos pasakojimų, nes ši kalbėsena mus labai sudomino, kadangi mūsų, kaišiadoriečių, ausys nepratusios prie dzūkiškos tarmės. Žinoma, būdami Merkinėje negalėjome neaplankyti šio miesto pasididžiavimo Merkinės piliakalnio. Pakerėjo įspūdingas vaizdas Nemuno  ir Merkio santaka. Aplankėme Merkinės Kryžių kalnelį, paminklą pokario metų rezistencijos aukoms atminti. Beeidami link šio objekto išgelbėjome driežiuką: jis buvo susirangęs ant kelio, kad sušiltų, tačiau jam tai galėjo baigtis blogai, jį galėjo pervažiuoti mašina, todėl mes jį patraukėme nuo kelio. Dar nuvažiavome į Čepkelių valstybinį gamtinį rezervatą. Praėjome 1,5 km pažintinį taką pelkės pakraščiu, šio tako pradžioje apžiūrėjome pelkę iš apžvalginio bokštelio. Susipažinome su Čepkelių rezervato aplinka. Po to visiškai neplanuotai užsukome į mitų apipintą Merkinės piramidę. Ir galiausiai atsidūrėme gidės sodyboje, kurios aplinką puošė įvairūs drožiniai. Sodybos viduje ji mus pavaišino tik dzūkų kraštui būdingu grikių pyragu, žolelių arbata. (Beje, pyragas tikrai buvo labai skanus!) Štai taip jaukiai baigėme įspūdžių pilną kelionę.

Silvija Stučinskaitė, 2h kl.